Csere
TERMÉKCSERE
Ha nem lett jó a méret, vagy cserélni szeretné, mi segítünk!
Amennyiben a megrendelt árucikk mérete, típusa nem megfelelő (méretcserét, típuscserét szeretne), azt a Vevőnek az átvételt követő 3 munkanapon belül jeleznie kell ügyfélszolgálatunkon, az constantin(kukac) constantinnautics(pont)hu e-mail címen, az új, igényelt méretet, illetve termékkódot feltüntetve.
Amennyiben a rendelt termék a Vevő számára nem megfelelő, abban az esetben a csere termék kiszállítási költsége a Vevőt terheli. A cserélendő terméke(ke)t minden esetben a Vevőnek kell, saját költségén visszaküldenie a cég által megadott címre. Fontos, hogy a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kizárólag sérülésmentes, eredeti állapotú termék cseréjét vállaljuk. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a termék cseréjét.
A termék (méret vagy más típus) 15 napon belüli cseréjének feltételei:
- Küldjön egy e-mailt a következő címre: constantin(kukac) constantinnautics(pont)hu - amiben jelzi, hogy mi az Ön rendelésének száma, milyen típusú, termékkódú és méretű karkötőt kíván cserélni, illetve azt is, hogy milyen típusú, termékkódú és méretű karkötőre szeretné cserélni.
- Küldje el tértivevénnyel a cserére szánt karkötőt.
- Kizárólag a karkötőt küldje vissza, ajándéktáska, papírcsomagolás és sekli (karabiner) nélkül /(a horgonyos, mágnes-záras típusnál a zárószerkezet nem távolítható el) (egyedi zárszerkezetes - pl. Sunrise, vagy színes karabineres DUO modellek, Slim karabineres típusok esetén, ha más zárszerkezetű karkötőre cserél, akkor az eredeti zárszerkezettel együtt kell visszaküldeni)/ a következő címre: Westella Kft, 6723 Szeged, Tarján széle 5/a, 2/6.
- A LEGFONTOSABB: tegyen bele a borítékba a csere mellé, EGY MÁSIK, A VEVŐ (az ÖN) CÍMÉRE KIÁLLÍTOTT, FELBÉLYEGZETT, AJÁNLOTT BORÍTÉKOT és egy kitöltött, ajánlott küldemény feladóvevényt is.
Ilyen boriték szükséges a csere termékek ügyintézéséhez.
Elnevezése:belföldi postakész ajánlott LA/4 boríték(kicsi)
CSERE INFOVONAL: munkanapokon 10-12 óra között: +36-30/ 417 27 56
A fenti pontok bármelyikének kihagyása esetén nem tudjuk cserélni a terméket!
A kért csereterméket, amennyiben raktárunkon van, postára adjuk. Ha a kért cseretermék nincs raktáron és beszerzést kell indítanunk, úgy a termék cseréje 2-3 hetet is igényelhet. Erről a Vevőt értesítjük az általa megadott elérhetőségek egyikén (e-mail, telefon). Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a Vevő az alábbi opciók közül választhat: megvárja, amíg a termék megérkezik; ár-értékegyeztetéssel egy másik, raktáron lévő termékre cseréli; vagy eláll a vásárlástól.
Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni!